31-letni sin tajvanskih priseljencev, ki ustvarja v New Yorku, poleg lastne znamke, pod okriljem katere uspeva tudi dostopnejša linija T by Alexander Wang, kreativno vodi še pariško institucijo Balenciaga. V preteklosti je sodeloval tudi z verigo dostopne mode H & M in se tako približal širšim množicam, od vedno pa ima rad nove izzive.
Tako je z veseljem sprejel tudi sodelovanje s francosko znamko vode Evian, za katero je oblikoval omejeno kolekcijo stekleničk. V kolekcijo je uvrstil dve različici stekleničk, eno z belim in eno s črnim potiskom v obliki črtne kode, seveda pa ni pozabil niti na svoje ime. Gre za minimalistično in elegantno kreacijo, kakršne so tudi Wangove kreacije z modnih pist.
Pri Evianu so sicer že večkrat sodelovali z zvenečimi imeni iz modne industrije, med drugim tudi Kenzom in Jeanom Paulom Gaultierjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje