Ker je konkurenca v obliki dostopnejših znamk vse močnejša, so najprestižnejše modne hiše prisiljene še zvišati cene že tako zasoljenih cen svojih izdelkov. Kot primer navajajo eno največjih modnih klasik vseh časov, Chanelovo torbico iz prešitega usnja na preklop, ki ji je cena v zadnjih petih letih narasla za kar 70 odstotkov. V Parizu boste za chanelko srednje velikosti odšteli nič manj kot 3.100 evrov.
Za čevlje Jimmy Choo, s katerimi so bile poleg "manolk" obsedene junakinje Seksa v mestu, je treba zdaj v povprečju odšteti 500 namesto 350 evrov. A, kot ugotavljajo pri New York Magazine, ima višanje cen namesto dodajanja avre nedostopnosti in še večje ekskluzivnosti nasproten učinek: tudi premožni preprosto ne kupujejo več toliko, kot so nekoč. Kot je za Wall Street potarnala neka "revica" iz Kalifornije, si bo zdaj lahko na leto namesto petih parov choojk privoščila le tri.
Prav zato se korporacije, kakršna je LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), vodilno podjetje za luksuzne znamke, ki ima poleg Vuittona med drugim v lasti še znamke Céline, Dior, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, vse slabše znajdejo na vse bolj zasičenem trgu, pa čeprav so v zadnjih letih imeli velik porast predvsem na Daljnem vzhodu. A tudi tam se dobički zmanjšujejo, saj vse več premožnih Azijcev nakupuje na izletih v tujini.
Še zanimivost: za najdražjo torbico v spletni prodajalni luksuznih znamk Net-a-Porter je ta hip treba odšteti 4.868 evrov. Gre za torbico clutch znamke The Row (kreativni direktorici sta dvojčici Olsen, nekdanji otroški igralski zvezdnici) iz kuščarjeve kože. Versacejeva torbica v obliki ikonične glave meduze, okrašena s kristali, ki stane 5.460 evrov, je trenutno razprodana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje