V
V "zadnjih vzdihljajih" poletja je Anja Zupančič predstavila nahrbtnik, ki so ga navdihnile barve zdaj že legendarnega sladoleda Planica. Foto: AZ by Anja Zupančič
Rdeča nit njenih izdelkov je geometrija. Foto: Gud Shop

S sestro sta najprej začeli izdelovati bombažne nahrbtnike z unikatnimi potiski, svoj prvi nahrbtnik v kombinaciji umetnega usnja in bombažnega platna pa je oblikovala pred letom in pol.

Tako je začrtala pot za lastno znamko AZ by Anja Zupančič, vse od začetka imajo njeni izdelki prepoznavno minimalistično podobo: pogosto so sestavljeni iz dveh polovic, razdeljenih z diagonalo, veliko nahrbtnikov in torbic krasijo trikotniki. “Že od nekdaj so mi všeč geometrijski liki, zato se tudi pojavljajo na izdelkih,” pojasnjuje.

"Za zdaj delam samo z umetnimi materiali, mogoče v prihodnosti pride na vrsto tudi kakšen detajl iz pravega usnja,” še dodaja oblikovalka, ki izmenično nosi tri svoje nahrbtnike, njen najljubši je kombinacija črnih materialov.

V seriji prispevkov vam bomo v prihodnjih tednih na MMC-ju predstavili mlade znamke nahrbtnikov in torb, ki jim je skupna oznaka "izdelano v Sloveniji", hkrati pa vse merijo na kupce tudi zunaj slovenskih meja.

Zupančičeva svoje izdelke, ki so v celoti slovenski - od idejne zasnove do izdelave - pod znamko AZ prodaja tudi prek spletne tržnice ročno izdelanih reči Etsy, kjer je še "bolj začetnica". Kot pravi, največ izdelkov proda prek Facebooka, pa platforme Big Cartel in v nekaj trgovinah po Sloveniji: "Kupujejo jih tudi tujci, pretežno Evropejci."

Čeprav se na prvi pogled zdi, da je tržna niša ta hip izjemno trendovskih nahrbtnikov z naramnicami iz vrvi zelo zapolnjena, je Anja Zupančič prepričana, da je za vse dovolj prostora, "saj ima vsak svoj slog in svojo ciljno skupino". "Nahrbtniki bodo še nekaj časa aktualni," je prepričana.