Čeprav je naša skupinica (no, trojka) v nakupovalno središče prispela že nekaj minut pred deveto zjutraj, ko se sicer vrata trgovin uradno odpro, smo le za las ujele zapestnice, s katerimi smo si nato zagotovile vstop v "ekskluzivno območje" s kosi iz kolekcije Lanvin za H & M.
A na vrsto smo prišle šele ob 10.30 in 10.45, ko je bila večina oblačil že (dobesedno) razgrabljena. Pač nismo vedele, da se je podeljevanje tako želenih zapestnic začelo že uro in pol prej. Najbolj "vroče" so bile vijolične, ki so omogočile vstop prvim srečnežem, in to že ob 9.15, ko so bili na voljo še vsi kosi v vseh velikostih.
Smo pa do našega "termina" lahko opazovale neusmiljen boj za obleke, majice, plašče, čevlje in druge kose iz težko pričakovane kolekcije prestižne modne hiše, ki si je za enkratno priložnost podala roko z velikanom poulične mode po dostopnih cenah. Tudi precej višje cene, kot smo jih vajeni v H & M-u, niso odvrnile številnih modnih navdušenk, med katerimi smo opazili številne znane obraze s slovenskega družabnega prizorišča, nekatere pa so prispele kar iz sosednjih držav. Po naših opažanjih sodeč, so Hrvatice (med njimi smo opazili tudi igralko Jeleno Veljača) še posebej intenzivno "navalile" na kose iz kolekcije in se opremile tudi s po več vrečkami - kar je na blagajni lahko pomenilo tudi več tisoč evrov. Za Lanvina (no, skoraj Lanvin) pač to ni (pre)visoka cena ...
Preberite še:
Tokrat bo dostopen Lanvin
Že pol ure po deveti je zato na nekaterih obešalnikih zevala praznina, prodajalke - celotna prodajna akcija je bila, kot tudi pri prejšnjih sodelovanjih H & M-a z zvenečimi modnimi imeni (nazadnje je za evforijo poskrbel prestižni "čevljar" Jimmy Choo), izjemno učinkovito organizirana, vsaka skupina je imela časa za izbor in pomerjanje točno 10 minut, nato pa je preostale kose v petih minutah osebje spet vrnilo na svoja mesta - hitro slačile lutke in podajale obleke ter nakit tistim srečnicam, ki se lahko spravijo v tako majhne, "manekenske" številke. Vse obleke so imeli namreč na zalogi le v enem "izvodu" na številko - tudi nakup je bil omejen na eno velikost oblačila na kos, da bi, kot so zapisali v trgovini, lahko zagotovili nakup kar največ Lanvina željnim kupcem.
Ob 10.30 je bila izbira že precej okrnjena, ostalo je še kar nekaj kosov, a tistih najbolj dostopnih, kot so majice, torbice in nakit ter šminke, ni bilo več. Zato smo se po najboljših močeh potrudili stlačiti v razkošno večerno obleko, a ker ni bila ravno po naši meri, bi bilo tudi za Lanvin "borih" 200 evrov preveč.
Smo si pa nato pri blagajni bolj za spomin privoščili nakupovalno vrečko s podpisom Lanvina in dobrodelno noto - za 2,95 evra. Tistim, ki vam danes ni uspelo v boj za vroče kose, pa namig: na spletnem dražbenem mestu eBay je ponudba kosov že velika, so pa cene precej manj prijazne od tistih v H & M-u. Več sreče prihodnjič.
H & M se je s prestižnim modnim imenom prvič povezal leta 2004, ko je posebno kolekcijo oblikoval Karl Lagerfeld. Nato so se zvrstili še Stella McCartney, Viktor and Rolf, Comme des Garcons, Jimmy Choo in Sonia Rykiel, svoji liniji pa sta oblikovali tudi popzvezdnici in modni ikoni Kylie Minogue in Madonna.
Lanvinova ekskluzivna kolekcija je v trgovine H & M po vsej Evropi prispela danes (in najverjetneje tudi v celoti pošla), v ZDA in Kanadi - tam so največje navdušenke že ponoči "kampirale" pred trgovinami - pa že v soboto. Na fotografijah si poleg ljubljanskih oglejte še nekaj utrinkov iz Amsterdama in Stockholma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje