Nekdaj Melanija Knavs, danes pa Melania Trump (ali Knauss), ki se je januarja leta 2005 poročila z ameriškim nepremičninskim mogotcem (in sinonimom za neposrečeno pričesko) Donaldom Trumpom, se je odločila, da želi iz sebe narediti še kaj več, kot da se le sprehaja po rdeči preprogi v dragih oblačilih.
40-letna Sevničanka je zato napovedala, da bo konec aprila na ameriški televizijski postaji QVC, ki je specializirana za TV-prodajo, začela ponujati svojo kolekcijo ur in nakita, ki jo je oblikovala leto dni. Čeprav bi morda pomislili, da bodo izdelki izpod njenih rok namenjeni le peščici najbogatejših, to ne drži, saj se bodo cene gibale med 30 in 200 dolarji.
Ideje so zorele nekaj let
Melania je dejala: "Barron (njen štiriletni sin, op. a.) je že dovolj velik, da si lahko spet vzamem tudi nekaj časa zase, kar pomeni, da sem postala poslovna ženska in tako uresničila ideje, ki so v meni živele nekaj let." "Gospa Trump" je sicer v Sloveniji študirala arhitekturo, preden se je prijavila na lepotni izbor in nato spoznala bodočega moža.
Navdih za izdelke je našla v treh mestih, ki jih šteje za svoj dom - v New Yorku, Parizu in Palm Beachu. "Gre za zelo raznoliko in cenovno dostopno kolekcijo. Čudovit občutek je oblikovati nekaj, kar bo ženskam pomagalo, da se bodo počutile bolj zapeljive in elegantne." Izdelki se bodo prodajali pod imenom Melania Script Timepieces & Fashion Jewelry, komentarji tistih, ki so že videli nekaj fotografij, pa roko na srce niso preveč vzpodbudni, saj so zapisali, da gre za dolgočasno in že videno linijo izdelkov, ki povrhu deluje ceneno.
Bolj navezana na zaročna prstana
Slovenka, ki je kot manekenka pozirala tudi slavnim fotografom, kot sta Helmut Newton in Mario Testino, je dodala, da bo ponudila tudi dvojnik svojega diamantnega poročnega prstana, ki ga sicer ne nosi prav pogosto. Bolj je navezana na dva ogromna zaročna prstana, ki ju nosi na obeh rokah.
Melania se je po delu v Milanu in Parizu leta 1996 ustalila v "velikem jabolku", kjer je krasila tudi revije Vogue, Harper's Bazaar, Ocean Drive, In Style, New York Magazine, Sports Illustrated, Allure, Vanity Fair, Glamour in Elle. Poroko na Trumpovi posesti v Mar-A-Lagu so ameriški mediji pozorno spremljali tudi zato, ker je Melania nosila obleko Christiana Diorja, vredno 200.000 dolarjev.
Od takrat jo občasno vidimo kot obiskovalko družabnih prireditev, pojavila pa se je tudi v televizijskem oglasu za neko zavarovalnico.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje