Med tistimi, ki so se do zdaj odzvali vabilu, so popzvezdnica Fergie, supermodela Miranda Kerr in Lara Stone ter pevec r'n'b-ja Trey Songz.
38-letna Fergie, pevka skupine The Black Eyed Peas, ki je avgusta postala mamica, je ob svoji zapeljivi črno-beli fotografiji zgoraj brez zapisala samo "Boom", ob tem pa posnela še video.
30-letna Kerrova na svoji fotografiji leži v preprosti, tik pod prsmi zavezani majici, odpete hlače pa razkrivajo rob njenih calvink. "Moje nove calvinke #mycalvins#ad," je zapisala.
Songz pa je ob svojem avtoportretu v boksaricah zapisal: "Hvala, Calvin Klein, za dostavo #MyCalvins."
Izjemen doseg
V kampanji #mycalvins sodeluje več kot sto znanih obrazov, ki po mnenju CK-ja krojijo svet mode oz. imajo pomemben vpliv na modne smernice - predvsem pa tudi veliko sledilcev. Njihov skupni spletni doseg je namreč kar 250 milijonov sledilcev.
"Zdelo se nam je, da bi orali ledino s kampanjo, v kateri bi vplivneži objavljali fotografije, še preden jih objavimo mi," je povedal podpredsednik Calvin Kleina Malcolm Carfrae. "V bistvu je ta celotna kampanja zgrajena na odnosih z javnostjo in na našem izdelku, ki ga razpošljemo zvezdnikom, ti pa nato reklamo objavljajo na svojih spletnih platformah, še preden jo objavimo mi sami."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje