Slavni nogometaš se je udeležil slovesne predstavitve kolekcije v Londonu in zbranim novinarjem zaupal, da se s to kolekcijo njegov skok v modne vode zagotovo še ni končal. "Rad bi bil tako velik kot Armani, rad bi dosegel nekaj podobnega," je priznal.
Po novinarski konferenci je bil še dve uri oboževalcem na voljo za avtograme, nato pa je znova poudaril, da je zadovoljen s končnimi rezultati in da upa, da bodo moški po vsem svetu navdušeni nad kreacijami toliko, kot je on sam. Beckhamova kolekcija je namreč na voljo v kar 1.800 trgovinah švedskega velikana poulične mode, sestavljena je iz devetih različnih slogov spodnjega perila, za oglaševalsko kampanjo pa ji je posodil tudi svoj obraz in telo.
Dolgotrajnejše sodelovanje
V nasprotju z običajnimi sodelovanji z zvenečimi imeni, ki so za verigo H & M oblikovala po eno kolekcijo, obe strani zagotavljata, da bo ta naveza dolgotrajna. Sveže izdelke bodo predstavljali vsako novo sezono v okoli 40 državah po svetu. "David Beckham je resnična ikona, tako v športnem kot v modnem smislu ... Sodelovanje z njim je začetek izjemne dogodivščine za H & M," so svojo odločitev o sodelovanju z nogometašem pojasnili na oddelku za oblikovanje te švedske oblačilne verige.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje