Supermanekenki Cara (Delevingne) in Kate (Moss) sta si spektakel pod taktirko kreativne ekipe Christopherja Baileyja - poleg samih kreacij in ambienta pri Burberryju, odkar je prevzel vodenje, veliko dajo tudi na glasbo, tokrat je v živo nastopil vzhajajoči folkrocker James Bay, ki z znamko že nekaj časa sodeluje - ogledali iz prve vrste v družbi slavnega fotografa Maria Testina.
S kolekcijo je Bailey bojda želel pričarati vzdušje angleškega poletja in svobodnega tekanja po travnikih. Na "sceni" ostajajo jopiči iz džinsa, kakršnih se spominjamo iz 90. let, najbolje v kombinaciji s krilom iz tila ali iz nežnih bleščic. Navdihovale so ga rože in žuželke, prevladujejo cvetlično-travniški odtenki: makovo rdeča, rožnata kot vrtnica in zelena kot majski hrošč.
Dobra novica za navadne smrtnike, ki najverjetneje prav veliko kosov, videnih na brvi, ne bomo nosili, je, da bomo tudi naslednjo sezono modni z udobnimi natikači brez pete in - po možnosti živopisanimi - supergami.
Seveda ni šlo brez Burberryjeve klasike v novi preobleki: dežnih "trenč" plaščev, tokrat s potiski v slogu starih knjižnih ovitkov in po želji z osebnim pečatom tiste, ki ga nosi. Popdiva Paloma Faith že ima svojega, kosi pa so do 29. septembra po naročilu na prodaj na spletni strani znamke: personalizirani plašček si, še preden pride v trgovine, lahko privoščimo za 2.995 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje