pustil Peter Movrin.
Med petimi modnimi revijami, ki smo jih videli v veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma, je modna blogerka, kolumnistka in nekdanja televizijska voditeljica Urša Jerkič prav tako izpostavila prav revijo Petra Movrina, ki je, kot je povedala, iz občinstva izvabila čustva, nekakšen "užitek v trpljenju". Njegovo predstavitev je označila za neke vrste disco inferno.
Dodala je, da je Petrova revija, za katero oblikovalec pravi, da je navdihnjena z ljubeznijo, sodobna modna revija: "Peter se je zavedal, da je Instagram kralj dogajanja, sodeluje tudi z velikimi stilisti iz Los Angelesa in ve, kaj je treba vključiti v revijo, hkrati pa je bilo tudi nekaj prodajnih kosov. Zdi se mi, da je koncept pretiran, a hkrati premišljen - bila sem blazno navdušena."
Peter je nova generacija oblikovalcev, ki razume, da so obleke samo določena baza za nekaj, kar hočeš povedati, pravi Urša in dodaja: "Medtem ko večina oblikovalcev še vedno meni, da je obleka prva stvar, medtem ko je videz nekaj več kot samo tisto, kar oblečeš."
In komentar drugih revij, ki smo jih videli: "Vse drugo se mi je zdelo predvidljivo ... da, gledali smo obleke, nekaj, kar lahko nosiš, ni bilo pa tistega, kar ti da polet in rečeš: vau, tudi to je mogoče."
Na drugem dnevu smo videli še revije drugih znamk: AKULTURE, znamke, ki je polna asimetrij in pod katero ustvarja Alenka Globočnik Fabjan; moška oblačila je predstavil SENS, oblikovalka Zlata Zavašnik se je tokrat poigravala z iskanjem meja in potovanjem onstran koncepta klasične moške obleke in srajce; znamka Cliché, ki jo s svojim ustvarjanjem podpisuje Jelena Pirkmajer, je pokazala seksi, ženstveno, veselo, igrivo in uporabno kolekcijo; gostujoča znamka iz tujine pa je Spirit by T.B. (Tomislav Bahorić), ki je predstavila urbano kolekcijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje