Edino, kar je manjkalo na modni brvi, je bil "mali avtomobil z velikimi čustvi", ikonični fiat 500, ki ga je ob častitljivi obletnici Guccija za omejeno serijo vozil "oblekla" kreativna direktorica Frida Giannini.
"Želela sem se igrati z barvami, dodala sem malce 70. let in veliko ironije," je o svoji kolekciji za prihodnjo jesen in zimo Gianninijeva povedala v zaodrju po paradi razkošnih krznenih šalov v turkizni, škrlatni, rjasti in lila barvi, ogrnjenih okrog oprijetih usnjenih oblek ali športnih jopičev v kombinaciji s krili z naborki, ki so spominjali na kreacije Yvesa Saint Laurenta, prirejene za sedanjost.
Oblikovalka je sledila poti, ki si jo je začrtala že z barvito pomladno kolekcijo. Za vsako resnejšo dnevno opravo z mehkimi klobuki, potisnjenimi nizko na obraz, in svetlečimi ustnicami manekenk, je ponudila drznejši večerni videz. Guccijeva ženska je pač kontrastna osebnost: čez dan se obleče bolj diskretno, zvečer pa razkrije "fatalko" v sebi, ki si upa pokazati veliko kože.
"Za jesen/zimo 2011/2012 se Guccijeva ženska oblači z nekakšnim filmskim čarom in močno zapeljivostjo. To je sodobna različica ženskega gizdalina, ki spaja blišč in zapeljevanje. Je uglajena ženska z odločno osebnostjo, ki posveča pozornost podrobnostim in si upa izzivati," pravi Gianninijeva.
Spet ji je uspelo ustvariti premišljeno kolekcijo, ki ostaja zvesta kakovosti in eleganci znamke, tudi vsak dodatek je bil slogovno dovršen. Torbice so majhne in odlično dopolnjujejo podobo s kontrastnimi barvami, a ji ne dominirajo. Vse nosijo vedno prisotni logotip GG, začetnici Guccia Guccija, ki je podjetje ustanovil pred 90 leti. Zaznamuje jih kombinacija krokodilje kože in drznih barv, gotovo bodo postale predmeti poželenja med modnimi navdušenkami, kar je mogoče trditi za obutev, ki je dopolnjevala kreacije.
Fotografi pa so, ko gre za družabno plat revije, najbolj vestno spremljali Lapa Elkanna, razvpitega dediča imperija Agnelli/Fiat in direktorja za promocijo znamke Fiat, ki je v sodelovanju z Guccijem ustvaril posebni model fiata 500. Ta bo na prodaj od 11. aprila naprej po cenah od 17.000 do 23.175 evrov. Edinstveno sodelovanje dveh italijanskih najbolj spoštovanih znamk predstavlja popolno kombinacijo tehnologije in sloga, pravijo pri Fiatu.
Po besedah Fride Giannini je Fiat 500 v 50. letih prejšnjega stoletja s svojim prihodom na trg naredil revolucijo v slogu. Hitro je postal avtomobil, ki si ga moral imeti. Potovanje s slogom je prav tako bistvo znamke Gucci, vse odkar je Guccio Gucci leta 1921 ustanovil svoje podjetje za izdelavo usnjenih ročnih torbic in potovalnih kovčkov različnih velikosti. Ko je Lapo Elkann predlagal sodelovanje, se ji je to zdela odlična priložnost za nastanek nove sodobne vizije potovanja ob Guccijevi 90-letnici, je povedala. Vozilo dopolnjuje tudi posebna kolekcija 500 by Gucci, v katerem so dodatki za potovanja, majhni usnjeni izdelki, trenirke in izdelki za prosti čas, jakne, vozniške rokavice, sončna očala in ura.
V fotogaleriji si oglejte utrinke z modne revije, predstavljamo pa vam tudi fiat 500 v Guccijevi preobleki. Vsako fotografijo lahko povečate s klikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje