23-letna igralka je na fotografijah videti čudovito, s kampanjo pa želijo poudariti Jenniferino naravno lepoto, kar je fotografu Patricku Demarchelierju odlično uspelo. Druga glavna dama kampanje poleg J-Law je torbica Miss Dior.
Jennifer naj bi na začetku leta podaljšala pogodbo s pariško modno institucijo za tri leta, toda tako igralka kot Dior zadeve še nista komentirala. Nova pogodba naj bi Jennifer prinesla od 15 do 20 milijonov ameriških dolarjev.
Kratkolaska je obraz modne hiše Christian Dior postala leta 2012, v prvi kampanji torbic Miss Dior pa se je pojavila februarja lani. Jennifer je k sodelovanju povabil takrat novi kreativni direktor Raf Simons, ki so ga ob ogledu prvega dela Iger lakote prevzeli igralkina "mladost in klasična lepota, pa tudi njen lik in kompleksnost, ki jo je znala utelesiti pri tako mladih letih".
Jennifer prisega na Dior
Na spletni strani Diorja bodo v teh dneh objavili video, na katerem bo mogoče videti, kako je potekal Jenniferin izbor obleke za podelitev oskarjev.
Igralka je lani na rdeči preprogi na Oskarjih blestela prav v Diorjevi obleki, v kateri je (potem ko bi skoraj padla po stopnicah) prevzela zlati kipec za najboljšo žensko vlogo v filmu Za dežjem posije sonce. Tudi letos se bo Jennifer morebiti morala povzpeti po stopnicah po nov kipec, saj ji številni napovedujejo oskarja za stransko vlogo v Ameriških prevarah. To je sicer že tretja oskarjevska nominacija za mlado igralko - prvič je nase opozorila leta 2010 v neodvisni drami Na sledi očetu.
Med preteklimi Diorjevimi ambasadorkami najdemo imena, kot so Marion Cotillard, Mila Kunis, Natalie Portman in Charlize Theron.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje