Oktobrska izvedba prireditve Mercedes Benz Fashion Week je v slovenski hram kulture pritegnila še več ljubiteljev mode kot majska.
Zadnji večer se je predstavilo šest znamk. Prvi sklop je odprla slovenska modna oblikovalka Tanja Zorn Grželj, ki od leta 1995 ustvarja pod blagovno znamko Tanja Zorn. Tokrat je predstavila kolekcijo, sestavljeno iz oblačil, narejenih iz "pametnih" materialov v kombinaciji s tradicionalno svilo in viskozo.
Tokratni MBFWLJ je modnim oblikovalcem prvič ponudil izbiro med prikazom kolekcij See now/Buy now ter sezonskih kolekcij, kar pomeni, da so oblikovalci lahko predstavljali tako kolekcije iz tekoče sezone kot kolekcije za pomlad in poletje 2017.
Ravno oblikovalec Vlada Savić, ki ustvarja pod istoimensko blagovno znamko, nam je prinesel pridih pomladi in poletja s kolekcijo, ki odraža močno vizijo znamke z geometrijsko formo ter močnimi, a ženstvenimi linijami. Barve, ki se prelivajo iz pastelnih tonov v popolnoma bele ali črne, so glavni element kolekcije.
Po dveh kolekcijah za ženske je sledila kolekcija za moške. Hrvaški modni oblikovalec Ivan Mandžukić z blagovno znamko IVANMAN, ki ima sedež v Berlinu, je predstavil kombinacijo klasičnih in avantgardnih oblačil za moške, med katerimi smo videli, da tudi moškim lahko odlično pristojijo pastelne barve.
Drugi popolnoma slovensko obarvan sklop revij je odprla Nina Šušnjara, ki se je svojo modno znamko SUSNYARA uspešno predstavila tudi v New Yorku. Njena nova kolekcija govori o ženski: "Kot jo poznamo. Z vsem ženstvenim v sebi in z ravno prav moške energije. Da je popolna, na svoj način in po svoje. Odločna, a ne trmasta. Zapeljiva, a ne vulgarna. Sproščena, a ne neukrotljivo podivjana. In zadovoljna. Ker ima še svoj svet. Tam je drugačna. Lahko je divja, razuzdana, trmasta in skrivnostna. In v tem svetu se imenuje Incognito."
Modna znamka Clichė, pod katero se od leta 1991 podpisuje in ustvarja Jelena Pirkmajer, se je predstavila s kolekcijo NIGHT, ki je nadaljevanje kolekcije Dragonfly. Ta govori o razkošju premora, zastrtih pogledov, ko se luči zatemnijo, ritmi upočasnijo, občutenja poglobijo ...
Slovenska blagovna znamka moških oblačil SENS v novi kolekciji razmišlja o zapovedih oblačenja; postavljanju določenih smernic in pravil, ki mnogo moških omejujejo. S kolekcijo raziskuje in krši ta pravila in hkrati ostaja znotraj estetike in elegance. Hkrati želi pokazati, kako nas lahko moška obleka iz varne črnine popelje tja, kjer zagotovo odkrijemo veselje in ljubezen do igranja z barvami in vzorci.
Po končani oktobrski prireditvi, na kateri so obiskovalci lahko videli nove smernice 12 blagovnih znamk, so organizatorji že napovedali, da se mednarodni teden mode vrača v Ljubljano že naslednjo pomlad. Do takrat pa si lahko v spodnji fotogaleriji pogledate, kaj so oblikovalci pripravili na oktobrski ediciji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje