Spodnje perilo nosimo prav vsi, tudi zvezdniki. A med običajnimi smrtniki in "izbranci" je drobcena razlika - oni so za to, da ga pokažejo, mastno plačani.
Najbolj znane reklamne kampanje za moške spodnjice, ki zakrivajo kar po vrsti in brez izjeme zelo bogate "mošnjičke", za katere se zdi, da bodo zdaj zdaj ušli na prostost, imata podjetji Calvin Klein in Emporio Armani.
Prvo je razgalilo, temeljito naoljilo in v zapeljiv položaj postavilo švedskega nogometaša Freddieja Ljungberga, ki je po seriji oglasov v hipu postal eden najbolj poznanih moških na svetu. Armani pa ima "primat" nad zakoncema Beckham - potem ko so po Milanu in po ostalih svetovnih modnih prestolnicah viseli več metrov visoki plakati Davida Beckhama v spodnjicah, se je zanje slekla še njegova žena Victoria.
Seveda ne zastonj, kje pa. Britanka - za sodelovanje jo je prosil sam Giorgio Armani - je za nekaj fotografij v nedrčku, spodnjicah in visokih petkah pospravila kar 12 milijonov funtov. To zasoljeno ceno je skušala opravičiti s tem, ker do zdaj še nikoli ni pozirala v spodnjem perilu kakšne znamke.
Oglejte si zvezdnike, ki so, proti plačilu, seveda, pokazali svoja telesa in pozirali v spodnjem perilu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje