"Od ponedeljka do petka si bodo obiskovalci lahko ogledali devet revij na dan, kar pomeni, da imamo daleč največje število sodelujočih modnih oblikovalcev. Ti so izbrani premišljeno, z dolgotrajnejšim postopkom, tako da bo zagotovo vsak našel nekaj zase. Pokrivamo zelo različna ciljna občinstva," je v oddaji Dobro jutri povedala programska direktorica LJFW-ja Nina Jagodic.
"Platforma, kot je teden mode, je zelo pomembna. Gre za podporo celotnega kreativnega sektorja. V ozadju modne revije, za modnim oblikovalcem, znamko, stoji mnogo drugih kreativnih poklicev ... Nujno je treba delati na tem, da tedni mode obstajajo in da se združujemo ter pomagamo drug drugemu na tako majhnem trgu," je dodala Jagodic.
Izvršna producentka Melinda Rebrek je ob obletnici delila svoje poglede na desetletje LJFW-ja. Spomnila se je začetkov iz leta 2014 in takratne osnovne vizije. "Priznam, da si ob prvi, takrat še virtualni ediciji v Mestnem muzeju, nisem mislila, da nam bo v desetih letih uspelo doseči to, kar smo. Od popolne kreativne neodvisnosti ekipe, ki je dogodek kljub vsem oviram izpeljala, do danes, ko se tuji novinarji in oblikovalci sami javljajo, da bi sodelovali na LJFW-ju, smo prehodili dolgo pot. Ta je bila polna tako uspehov kot izzivov – na trenutke je bila kot dober žur, drugič kot grška tragedija, a vedno dinamična in kreativna."
Eden ključnih dejavnikov, ki so vplivali na uspešnost modnega dogodka, je bila nepopustljiva predanost ekipe, ki se ni uklonila kljub izzivom, ki so jih srečevali na poti, je povedala Melinda Rebrek. "Najbolj sem ponosna, da se nismo nikoli vdali. Ekipa se je skozi leta spreminjala, a vedno nas je gnala ista vizija – postaviti slovensko modo na zemljevid in jo predstaviti tako domačim potrošnikom kot tudi v svetu."
V Centru Rog že skoraj leto dni domuje trgovina LJFW.shop, ki oblikovalcem omogoča predstavitev in prodajo njihovih kolekcij skozi vse leto. "Ta korak je omogočil vpogled v to, kaj se zgodi s kosi po predstavitvi, to je poglobilo naše razumevanje trga in nas pripravilo na večje in pomembnejše korake. Še posebej izstopajoč uspeh zadnje edicije dogodka pa je zagotovo predstavitev kolekcije Tanje Vidic tik pred njenim svetovnim sodelovanjem s tako velikim oblikovalskim imenom, kot je Rick Owens. Takšna sodelovanja slovenskih oblikovalcev se ne zgodijo pogosto in predstavljajo pomemben dosežek tudi za celotno slovensko modno sceno," je povedal direktor LJFW-ja Den Baruca.
Po desetih letih se pojavlja nova vizija – konkretizirati in formalizirati prostor za kreativno modno industrijo. "Opazujemo, kako v tujini javni kapital podpira razvoj sektorja in ustvarja ekosistem, ki vključuje različne poklice v modnem svetu – od frizerjev, mojstrov ličenja, fotografov do režiserjev in drugih. Z idejo o modni zbornici bomo močnejši pri predstavljanju v tujini in na svetovnem nivoju. Naša vizija je ustvariti prepoznavno slovensko identiteto v svetu butične mode, ki se osredotoča na trajnostno izdelavo in odmik od hitre mode. S tako prepoznavnostjo želimo graditi stabilno poslovno okolje, ki bo ključnega pomena za obstoječe in prihajajoče oblikovalce ter vse uporabnike slovenskih modnih izdelkov," je povedal Den Baruca.
Zadnji dan modnih revij bodo podelili nagrade WOW.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje