Foto:
Foto:

moja zadnjica v teh kavbojkah izgleda velika?" je vprašanje, s katerim se vsak moški, ki zvesto spremlja svojo drago po nakupih, sooči vsaj enkrat v življenju.

A od zdaj jim ni treba več na ves glas in kar najbolj prepričljivo odgovoriti: "Nikakor!" Vse več kavbojk je namreč namenjenih ravno poudarjanju (razkošnih) velikosti tako oboževanega dela ženskega telesa.

Zadnje čase vse več oblikovalcev džinsa in hiphop glasbenikov idealizira drobcen pas, ki se magično ukrivi v veliko in zaobljeno zadnjico. Izložbene lutke so že od nekdaj grajene zelo nerealistično. V preteklosti je to pomenilo bolestno vitkost in veliko oprsje. Danes pa se plastične sovražnice vseh žensk pojavljajo v novi obliki in utelešajo ideal velike zadnjice. Vse kaže, da prihajajo časi zadnjičnih vsadkov.

Pravi zlati rudnik je pred dvema letoma odkril Ecko Red, ko je ustvaril lutko z veliko zadnjico in jo poimenoval kar po Jennifer Lopez, ki ima kot vsaka spoštovanja vredna pevka/igralka/poslovna ženska, svojo kolekcijo oblačil, ki vključuje tudi kavbojke Diamond Jean, priljubljene med privrženci(-kami) poudarjenih zadnjic.

A tu ne gre le za velikost, to bi bilo preenostavno - le kdo si ne more pridelati zadnjice neverjetnih dimenzij z malo nezdrave hrane in sedenjem pred televizijo ali računalnikom?

Poznavalci so ustvarili model idealne zadnjice današnjega časa, ta pa je lahko le božji dar. Glavna težava je v tem, da je, kot v preteklosti prsi, ta razkošna zadnjica del sicer drobcenega telesa, ukrivlja pa se od pasu pod dramatičnim, a gladkim kotom na obeh straneh. Idealno je, da se že od spredaj sluti, kaj je zadaj. Gre pravzaprav za srčasto obliko, ki mora biti dobro zapolnjena, kot zrel sadež.

Raper Nelly je svojo samoumevno kolekcijo džinsa za ženske poimenoval kar "apple bottom" - za gospodične z zadnjicami v obliki jabolka. Trenutno išče tako dekle, ki prihaja iz New Yorka - "Velikega jabolka". Na svoji spletni strani navaja idealen razpon telesne višine, obsega prsi in številke obleke, za obseg bokov pa je naveden le minimum - slabih 92 centimetrov.

A dokaz za pravo gibanje, ki podira kulturne meje, je dejstvo, da je ameriška blagovna znamka Joe's Jeans, ki se jo sicer povezuje z vitkimi mladimi belkami, ne pa z geto princesami, ustvarila kolekcijo, namenjeno predvsem razkazovanju zadnjice. Na to so se osredotočili tudi v svoji oglaševalski kampanji, v kateri poudarjajo, da so kavbojke oblikovane za razkošne obline, ki "se še nikoli niso imele tako dobro".