Legendarni modni oblikovalec na trg pošilja linijo, ki naj bi bila moderna, urbana in sodobna. Ekipo približno dvajsetih oblikovalcev je v New Yorku vodila Lagerfeldova stilistka Melanie Ward, ki je tudi kreativna direktorica linije. Z Lagerfeldom se je posvetovala po telefonu in na večkratnih obiskih, saj je ekscentrični Nemec te dni zaposlen s pripravami kolekcije visoke mode Lagerfeld Gallery v Parizu.
Izdelkov drug drugega, navdih zanje sta iskala v knjigah in fotografijah, nista videla do modnih revij prejšnji teden.
Cene oblačil znamke Karl Lagerfeld bodo od 155 dolarjev naprej - toliko bo treba odšteti za majico. Kavbojke bodo na voljo za 275 dolarjev, obleke pa za okrog 500 dolarjev. Obe znamki, tako prestižnejša Lagerfeld Gallery kot druga, dostopnejša, sta v lasti družbe Hilfiger, ki naj bi za prvo plačala kar 27,5 milijona dolarjev.
To ni prvi Lagerfeldov poskus oblikovanja oblačil za širši trg.
Oblikovalec z neponovljivim stilom, temnimi sončnimi očali in trumami občudovalcev, ki že petdeset let navdušuje modni svet, je, tako kot kasneje Stella McCartney, oblikoval kolekcijo za H & M. Pred trgovinami švedskega oblačilnega giganta so se vile množice ljudi, ki so si želeli imeti Lagerfeldov kos v omari.
Mladi Karl je začel kot vajenec v modni hiši Balmain, nadaljeval pa kot kreativni direktor pri Chanelu in Fendiju. Hkrati oblikuje tudi svoji dve liniji.
Modni strokovnjaki se ne bojijo, da bi se s cenejšo modno linijo zmanjšal ugled Lagerfeldovih oblačil, saj zaupajo njegovi doslej nezmotljivi presoji. Nemec naj bi imel izredno sposobnost zaznavanja potrošnikovih želja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje