45 prestižnih modnih znamk, med njimi Versace, Louis Vuitton, Gucci, Saint Laurent, Balenciaga, Lanvin, Vivienne Westwood, Stella McCartney, Fendi, Ralph Lauren, Chloe, Vetements, Alexander McQueen in druge, se je z veseljem odzvalo vabilu modne hiše AZ Factory, naj ustvarijo stvaritev za modno revijo z naslovom Love Bring Love (Ljubezen prinaša ljubezen), ki je potekala v čast Alberju Elbazu.
Kreativna direktorica Diorja Maria Grazia Chiuri je na obleko natisnila domišljijske potiske, ki so jih naredili malčki, Jean Paul Gaultier je ustvaril miniobleko v kabaretnem slogu, kreativni direktor Balmaina Olivier Rousteing je na obleko natisnil podobo Elbaza v obleki in metuljčkom, ki je bil njegov zaščitni znak ...
Poleg kreacij, ki jih je predstavilo 45 modnih hiš, so seveda predstavili tudi kreacije znamke AZ Factory, za katero dela tudi slovenski modni oblikovalec Peter Movrin.
"Praznovanje za našega dragega Alberja je bilo čarobno. Gre za izjemen poklon človeku, ki smo ga imeli vsi tako radi. Zelo smo ponižni zaradi izjemne podpore vseh, ki so sodelovali pri pripravi modne revije, in vseh tistih, ki so se nam lahko pridružili na to zgodovinsko noč," je v izjavi za javnost dejal izvršni direktor modne znamke AZ Factory, Laurent Malecaze.
Modna revija je predstavljala vrhunec pariškega tedna mode, na katerem so lahko modne revije znova organizirali v živo z navzočnostjo obiskovalcev. Omenjeno modno revijo so si ogledale hollywoodska igralka Demi Moore, britanska manekenka Naomi Campbell, francoska prva dama Brigitte Macron ...
Modna znamka AZ Factory
Lastno modno znamko AZ Factory (A kot prva črka imena Alber in Z kot zadnja priimka Elbaz) je izraelski modni oblikovalec Alber Elbaz, ki je bil 14 let kreativni direktor Lanvina, ustanovil leta 2019.
26. januarja letos je modna znamka uzrla luč svetlobe. Ideja njegove znamke je bilo preizkušanje tudi tehnoloških mej mode. Z razvijanjem inovativne tehnologije in t. i. pametnim oblikovanjem je želel ustvariti modo, ki bo ustrezala filozofiji sodobnega življenja. "Everything goes" ali ležernost oblačenja, predvsem v času pandemije, ko se je meja med tem, kaj obleči za rekreacijo, kaj za v posteljo in kaj za v službo, zabrisala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje