Potem ko je iz Pariza prišla presenetljiva novica, da so pri Louisu Vuittonu k sodelovanju v naslednji sezoni povabili vzhajajočo zvezdo britanskega modnega sveta Daisy Lowe (ki je sicer hči nekdanjega pevca skupine Bush, Gavina Rossdala) je morda manj presenetljivo, da bo obraz Vuittona, Madonna, prešla h konkurentom Dolce & Gabbana.
"Uresničitev sanj" za D & G
Fotografije zvezdnice je v New Yorku že posnel Steven Klein in čeprav so oblikovalci glede prihajajočih kampanj po navadi zelo skrivnostni, je Stefano Gabbana na Twitterju (kje pa drugje) razkril navdušenje nad nastalimi posnetki: "M je preprosto čudovita ... Smo zelo, zelo utrujeni, a hkrati zelo srečni ... Da bo Madonna nastopala v najini kampanji, je uresničitev sanj," je zapisal.
Madonna je sicer že dolgo povezana z Gabbano in njegovim oblikovalskim partnerjem Domenicom Dolcejem: modni dvojec je že leta 1993 oblikoval kostume za njeno turnejo The Girlie Show in nalogo ponovil za turnejo Sticky & Sweet, ki bi se morala avgusta ustaviti v tudi v Ljubljani. Pa se ni.
Madonna je z nastopanjem v prvi kampanji za znamko Louis Vuitton, v kateri je 51-letna popdiva, pa tudi mati štirih otrok, pozirala s provokativno razkrečenimi nogami, razburila javnost. A Madonni razburjanje javnosti pač ni tuje in gotovo bodo tudi posnetki za D & G sprožili javno razpravo, ko naslednje leto uzrejo luč (modnega) sveta.
Na dopust k brazilski tašči
Po uspešno opravljeni modni nalogi se je Madonna odpravila na zasluženi počitek: odletela je v Rio De Janeiro, kjer naj bi jo njen mladi brazilski ljubimec, 23-letni maneken Jesus Luz, predstavil svoji materi, ki je od Madonne mlajša 14 let.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje