Že prvi vpogled v novo kolekcijo je požel veliko zanimanje in odobravanje. Predstavitveni video je ustvarila umetnica Faye Wei Wei, v njem pa so glavne vloge pripadle slavni igralki Heleni Bonham Carter, manekenki Kaii Gerber in pevki Kelsey Lu.
Ko je končno prišel dan premierne predstavitve, pa so modni navdušenci prek spleta čakali na vrsto, da bi lahko kupili svoj priljubljeni kos. A mnogi med njimi so ostali praznih rok, saj so ključne kose hitro razgrabili.
Pri ustvarjanju kolekcije za H&M je 34-letna oblikovalka, ki ustvarja v eni izmed modnih prestolnic, Londonu, preučila arhiv svoje blagovne znamke, prečesala je pretekle kolekcije, kose, ki so značilni za znamko, pa je predelala v nove modele. Trajnostna kolekcija za H&M tako vključuje znane modne detajle s podpisom Rocha – voluminizirane obleke iz tila, puloverji so obrobljeni z biseri, uhani so v obliki cvetlic, s cvetlicami in biseri so okrašeni tudi obroči in sponke za lase.
"Pomembno se mi je zdelo izbrati ključne detajle, ki bi jih takoj prepoznali kot moje, želela sem deliti lastno identiteto," je Simone Rocha povedala za modno revijo Vogue.
Od prvega nastopa na londonskem tednu mode leta 2010 je Simone Rocha postala mednarodno znana po naprednih in natančno raziskanih ter ženstvenih kolekcijah, v katerih se poklanja tudi svojim koreninam – irskim in hongkonškim.
Ženske niso edine, ki si lahko garderobo popestrile s kosi Simone Rocha, oblikovalka je prvič oblikovala tudi za moške in otroke. "Ko smo se dogovarjali s H&M-jem, je bil moj pogoj ta, da želim ustvariti kakovostno kolekcijo za vse," je pojasnila hčerka slovitega modnega oblikovalca Johna Roche.
Znani oblikovalci za H&M
Simone Rocha je sledila številnim svetovno znanim modnim znamkam in oblikovalcem, ki so za švedsko modno podjetje, ki ponuja oblačila in dodatke, dostopne širši množici, že oblikovali svojo kolekcijo, na primer Isabel Marant, Madonna, Stella McCartney, David Beckham, Karl Lagerfeld, Matthew Williamson, modnim hišam Marni, Versace, Comme des Garcons ...
Covid-19: H&M s padcem prodaje
Švedski trgovec Hennes & Mauritz (H&M) je sicer v četrtletju, ki se je končalo 28. februarja, ustvaril 40,06 milijarde švedskih kron (3,9 milijarde evrov) prihodkov, kar je 21 odstotkov manj kot v enakem obdobju predhodnega leta. Padec so pripisali pandemiji covida-19 in omejevalnim ukrepom, zaradi katerih je bilo zaprtih več kot 1800 trgovin.
Ob koncu trimesečja so se razmere nekoliko izboljšale, saj je bilo zaradi pandemije covida-19 zaprtih le 1300 trgovin, kar je manj kot decembra, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Prodaja se je marca, ob začetku drugega trimesečja poslovnega leta, nekoliko izboljšala, čeprav je bilo še vedno zaprtih okrog 900 trgovin, veliko predvsem v Nemčiji, ki je eden večjih trgov H&M-ja. Od 1. do 13. marca je prodaja na letni ravni narasla za 10 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje