Pandemija je v modni industriji pustila hud pečat. Odpoved večine dogodkov je letošnji modni koledar skoraj popolnoma ustavila, kar je mnoge modne hiše prisililo v korenit premislek o smiselnosti natrpanosti vsakega dne v letu z modnimi dogodki.
A organizatorji modnega tedna v New Yorku, enega največjih in najpomembnejših vsakoletnih modnih dogodkov, so se kljub vsem oviram odločili festival organizirati.
"Na koncu koncev je moda posel in teden mode je platforma za ustvarjalce in oblikovalce, da svoj posel opravljajo," je povedal Steven Kolk, izvršni direktor združenja ameriških oblikovalcev, ki prireditev organizira. "Gre za delovna mesta ... za preživetje ljudi. Gre za premik naprej, seveda previdno in ob upoštevanju vseh potrebnih ukrepov."
Digitalna moda
Večina modnih hiš bo svoje kreacije predstavila virtualno, prek nove platforme Runway 360, ki naj bi gledalcem omogočala kolikor je le mogoče avtentično doživetje modne piste. Poleg tega se bodo lahko prek platforme oblikovalci in morebitni kupci družili in navezovali nove stike, s čimer naj bi doživetje bolj spominjalo na stare dni tedna mode, ko se je festival še dogajal v skupini šotorov na Manhattnu.
Le redki oblikovalci, med njimi Jason Wu, Rebecca Minkoff in Christian Siriano, bodo svoje kreacije predstavili v živo, a ob močno zmanjšanem obsegu občinstva. Številne modne hiše, kot so Oscar de la Renta, Ralph Lauren in Michael Kors, pa so popolnoma odpovedale sodelovanje.
"Iskreno povedano, nimam pojma, kaj bomo delali in kdaj bomo z delom začeli. Za oblikovanje potrebujem mojo ekipo" je povedal sloviti oblikovalec Marc Jacobs. "Moja ekipa mora pregledati blago, ki večinoma prihaja iz Italije. Moramo potovati, da lahko delamo. Dokler ne odkrijemo novega načina dela oziroma novega cilja za naše delo, se ne bo zgodilo veliko."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje