Garcia, ki je žogo dolgo let brcal za Barcelono, je zadnji v vrsti nogometašev, ki so s hitrimi koraki pribrcali v modni posel.
Po zaslugi modne ikone Davida Beckhama in švedskega nogometaša Freddieja Ljunberga, ki se je pred fotografske aparate postavil v oblačilih Calvina Kleina, je med manekeni vodilnih modnih znamk vedno več umetnikov okroglega usnja.
27-letni Španec olivne polti se je vodilnim pri H&M-ju zdel pravi za njihovo novo kampanjo, saj računajo na podoben čudež, kot se je predvsem po Garciini zaslugi zgodil nogometnemu klubu Livepool, ki je letos osvojil naslov Lige prvakov, potem ko so tekmovanje začeli kot popolni avtsajderji.
Pri švedskem modnem velikanu bi namreč radi na vsak način povečali prodajo oblačil, ki so namenjena poslovnežem. Njihov tiskovni predstavnik je pojasnil: "Oblačila za poslovne moške, torej predvsem moške obleke, so tisti del naše proizvodnje, ki ga ljudje najmanj povezujejo z blagovno znamko Hennes&Mauritz. V zadnjih letih veliko delamo na tem, da bi se to spremenilo."
Zdaj, ko njihove poslovne obleke nosi eden največjih španskih nogometnih zvezdnikov, so prepričani, da bodo svoj cilj uresničili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje