29-letni Američan, ki v seriji nastopa kot Adam Sackler, je čudaški in ne ravno zapeljiv fant glavne junakinje Hannah Horvath (igra jo Lena Dunham), je pokazal svojo drugačno, zapeljivejšo plat na modnem področju.
Igralec je novi obraz ameriške modne znamke Gap, promovira novo oglasno kampanjo za jesen/zimo, naslovljeno Back to Blue. Fotografije je posnel dvojec Inez & Vinoodh, izdelke iz džinsa pa poleg Adama predstavlja še manekenka Dree Hemingway. Kampanjo bo mogoče videti tudi na televizijskih zaslonih, kar predstavlja vrnitev Gapa na male zaslone po štirih letih. Modna znamka, katere zaščitni obrazi so bili v preteklosti tudi Madonna, Daft Punk in Joss Stone, se je leta 2009 odpovedala oglaševanju na televiziji, svoje izdelke so od tedaj promovirali le na družabnih omrežjih.
Driver tudi za Vogue
Driverja bi lahko imenovali tudi kot najbolj zaželenega moškega v modnem svetu v tem mesecu, saj se je poleg tega, da je postal zaščitni obraz Gapa, znašel tudi v ameriški reviji Vogue. Skupaj s priznano manekenko Dario Werbowy krasita obsežen "editorijal", ki se bo znašel v septembrski številki Voguea. Fotografije je posnela Annie Leibowitz.
Adam Driver je tako v velikem slogu zakorakal v modni svet, nismo pa ravno prepričani, da bi vse to poziranje bilo všeč njegovemu alter egu Adamu Sacklerju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje