28-letni Doherty, ki mu sicer status modne ikone ni tuj (težavni rocker je že nekaj časa obraz modne znamke Gio Goi), bo prvič nastopil v oglasu oblikovalca visoke mode za jesensko-zimsko kolekcijo za moške - v oglasih pozira napravljen v slogu mladega Marlona Branda. 33-letna Mossova, ki je že dve leti obraz znamke Cavalli, pa bo prevzela vlogo "Kleopatre" pri Cavallijevi najnovejši modni liniji.
Pete kot Brando, Kate kot Kleopatra
Britanska zvezdnika naj bi že posnela oglas za Cavallija na peščenih obalah Ibize. Znane so tudi podrobnosti: Doherty je v oglasu oblečen v "rokenrolsko različico mladega Marlona Branda", Mossova pa se v opravi v slogu egipčanske kraljice Kleopatre v obveznih živalskih vzorcih prevaža v džipu. Fotografije sta prejšnji mesec posnela Mert Alas in Marcus Piggott.
Slaba vzornika, a s prirojenim smislom za slog
Čeprav Cavalli priznava, da Mossova in Doherty nista dober vzor za mlade, svojo izbiro za oglaševalsko kampanjo zagovarja: "Vsi smo ljudje in vsi delamo napake. Pete se zaradi svojega skrajnega življenjskega sloga zdi kot zelo slab vzornik, a njegova razuzdanost me sploh ne zanima. Za njegovim prekletim videzom je Pete izjemno nadarjen moški: resničen rocker, čist , ki ne sprejema kompromisov."
Cavalli dodaja: "Kate je tako lepa in profesionalna ženska. Oba sta ikoni. Svobodna duhova z močnimi osebnostmi. Imata slog, utelešata vse moderno, sta poetična, kreativna, divja in zelo močen par. Plujeta proti toku in imata prirojen in fantastičen smisel za slog."
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje