V krizi najbolj trpi razkošje, a sanje modnih žrtev s skromnejšimi dohodki se končno uresničujejo. Bolj kot kdaj koli prej je tudi "navadnim smrtnikom" dostopno luksuzno blago, predvsem tisto iz modne industrije, kjer izdelku velik del vrednosti dodaja prav podpis priznanega oblikovalca.
V Milano po Prado, v Pariz po Gaultierja in Chooja ...
V Milanu je tako te dni mogoče kupiti do 40 odstotkov cenejše izdelke prestižne znamke Prada, v Parizu pa so se za velika znižanja cen odločili v butikih Gaultier in Jimmy Choo - a uradnih razlogov za to ni navedla nobena modna hiša.
Ves Armanijev razpon kmalu na Peti aveniji
Giorgio Armani je izlil dušo reviji Vogue in povedal, da vztraja - v bližnji prihodnosti namerava odpreti še nekaj novih prodajnih mest. "Smo v dobi ugodnega kupovanja. V nekaj letih bodo lahko izdelovalci za iste stvari zahtevali nekajkrat večje zneske," pravi oblikovalec, ki na newyorški Peti aveniji kmalu odpira butik v štirih nadstropjih, v katerem bodo na voljo vse njegove linije: Emporio Armani, Giorgio Armani, Armani Casa in Armani Jeans. "Tako jasno sporočam, da se je vendarle zgodila sprememba: na enem mestu ponujam vse moje linije z različnim razponom cen."
Udarec za vse: od nizkocenovne Zare do draguljarja Cartierja
Sloviti italijanski modni guru priznava, da nekatere redne stranke z milijonskimi računi na banki že odpovedujejo naročila za obleke iz njegove kolekcije visoke mode Prive. Zaveda se, da razlog tiči v krizi trga, ki jo je tako občutil tudi na svoji koži. "Ne gre samo za to, da ljudje nimajo več denarja. Stvar je bolj psihološke narave. Nihče več ne kupuje. Recesija je napadla tudi modno industrijo, zdi se, da jo bodo občutili vsi - od Zare do Cartierja," pravi Armani.
Mnoga podjetja, kot tudi tista iz skupine Gucci, v tem času običajno prirejajo manjše zasebne razprodaje za redne stranke, ki jih v svoje butike vabijo po elektronski pošti. A ekonomisti svetujejo, naj ne bodo (več) elitistični in naj obvestila o znižanju raje obesijo kar na okna svojih ličnih izložb, če želijo prebroditi krizne čase, v katerih kljub praznični sezoni samevajo prestižni nakupovalni centri po vsem svetu in se v prihodnjih mesecih pričakuje kar sedemodstotni padec v prodaji luksuznih dobrin, piše srbski Press.
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje