Kot Carrie Bradshaw, osrednja junakinja Seksa v mestu, je na prestolu kralja oblikovalcev čevljev (za nekaj časa) ustoličila Manola Blahnika. Foto: EPA
Kot Carrie Bradshaw, osrednja junakinja Seksa v mestu, je na prestolu kralja oblikovalcev čevljev (za nekaj časa) ustoličila Manola Blahnika. Foto: EPA
Dragi čevlji s podpisom znanega oblikovalca so med premožnejšimi stvar prestiža in znak modne osveščenosti. Foto: Reuters

Tako je pokazala raziskava newyorškega inštituta Luxury, ki so jo izvedli med premožnimi ameriškimi potrošnicami. Na drugo in tretje mesto lestvice najbolj prestižnih ženskih čevljev se po mnenju ameriških zaslužkaric uvrščajo tisti s podpisom Manola Blahinka in Jimmyja Chooja.

Rezultate so pridobili s spletno anketo med 715 Američankami, ki v povprečju zaslužijo 291.000 dolarjev na leto in imajo povprečno 2,2 milijona dolarjev premoženja.

Obsedenost s čevlji kot trend
Izvršni direktor omenjenega inštituta Milton Pedraza je povedal: "Ženski luksuzni čevlji so dandanes zares vroči kosi, to se odraža tudi pri visokem kotiranju teh treh znamk, ki so bile med splošno javnostjo še pred nekaj leti precej neznane. Zbiranje dizajnerskih čevljev in celo obsedenost z njimi sta postala trenda, opevana v knjigah, blogih ter klubih, posvečenih - čevljem." (Med zvezde je na primer Manola Blahnika izstrelila tv-serija Seks v mestu, v kateri glavna junakinja Carrie za čevlje zapravi celo premoženje, in to (skoraj) brez slabe vesti, op. p.)

Nosijo jih Nicole, Gwyneth, Halle, Salma ...
Francoski oblikovalec Christian Louboutin je svoj butik v Parizu odprl leta 1992, vsi njegovi čevlji z značilnim rdečim podplatom pa so ročno izdelani v Italiji. Na prodaj so v prestižnejših blagovnicah in butikih po vsem svetu, od Hongkonga prek New Yorka do Moskve s povprečno ceno kakih 600 evrov. Med Louboutinovimi oboževalkami so tudi hollywoodske zvezdnice Nicole Kidman, Gwyneth Paltrow, Halle Berry in Salma Hayek.