23-letnica je na Instagramu zapisala, da ji je pandemija covida-19 dala čas za to, da se ustavi in premisli, kakšne vrednote ima kot muslimanka. "To, da nosim hidžab, je pravo potovanje s številnimi vzponi in padci. Sprejela sem več manekenskih ponudb, ki so nasprotovale mojemu verskemu prepričanju. Za to krivim le sebe, saj mi je bila pomembnejša sama priložnost kot to, da bo to s seboj potegnilo še druge stvari."
Zaradi dela je morala namreč večkrat prekršiti muslimanska verska pravila – zamudila je molitev ali privolila v to, da namesto hidžaba na snemanju nosi kako drugo pokrivalo. "Zaradi tega sem v hotelskih sobah pogosto jokala, saj mi res ni bilo prijetno. To preprosto nisem bila jaz," je dodala.
Opozorila je, da se veliko težav pojavi zaradi pomanjkanja muslimanskih stilistk v modni industriji, ki bi razumele, zakaj je nošenje hidžaba (muslimanskega naglavnega pokrivala) tako pomembno, poroča BBC.
Adenovo so pri njenih besedah podprle tudi slavni manekenski sestri Gigi in Bella Hadid in pevska superzvezdnica Rihanna, ki se je s svojo znamko oblačil Fenty Beauty podala tudi v modni svet. Adenova je bila obraz njene modne kampanje, prav tako je sodelovala z modno znamko Yeezy, za katero stoji raper Kanye West.
Prva tekmovalka s hidžabom
Halima je bila somalijskim staršem rojena v begunskem taborišču v Keniji. Pri šestih letih se je preselila v ZDA, kjer jo je pri 18 letih, ko se je potegovala za naziv mis Minnesote, odkrila znana modna agencija IMG Models. Takrat je bila prva lepotna tekmovalka v ZDA, ki je nosila hidžab, poznana pa je bila tudi po tem, da je v kričečem in ekstravagantnem modnem svetu vedno nosila skromna, neopazna oblačila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje