Oblikovala bo 40 izdelkov, za razliko od Karla Lagerfelda namenjenih zgolj ženskam, na voljo pa bodo novembra, in sicer v izbranih trgovinah v Evropi in ZDA.
Oblikovalska direktorica H & M-a Margareta Van Den Bosch je pojasnila, da so se za Stello odločili, ker so njene obleke izredno moderne in priljubljene, hkrati pa klasične in lahko nosljive. Tudi Stella je nad sodelovanjem s švedskim podjetjem navdušena. Meni, da gre za idealno priložnost, ko bo lahko svoje kreacije predstavila širšim množicam.
Stella je v preteklosti že sodelovala s cenovno bolj dostopnim ponudnikom oblačil, kolekcijo športne opreme je namreč zasnovala za nemško podjetje Adidas.
H & M ima več kot 45.000 zaposlenih v 1.100 trgovinah v 21državah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje