Nekdanji zvezdnik sredine in kapetan francoske izbrane vrste se na črno-belih fotografijah spogleduje v športnih oblačilih, ki so del kolekcije Y-3. Gre za projekt, kjer sta moči združila Yamamoto in podjetje Adidas.
Pri novi kolekciji gre za odmik od sloga, ki je navdihoval oblikovalce med svetovnim prvenstvom v Južnoafriški republiki. Kot ga je opisal sam Yamamoto gre za bolj robat, temnejši in preudaren urbani utrip. Oblačila so temna in jih dopolnjujejo vojaški detajli.
"V zadnjem času je smernica, da so oblačila bolj ozka in kratka. Tudi sam sem želel oviti telo, toda ob tem nisem želel preveč pokazati," je svojo novo kolekcijo pokomentiral Yamamoto.
Zizuja v oglasu obkroža skupina modelov, ki hkrati namigujejo na bližino kot na odtujenost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje