79. izdaja beneškega filmskega festivala se preveša v drugo polovico, po prvem tednu pa so si modni kritiki enotni: prva prava popandemična beneška rdeča preproga je v Evropo znova zanesla hollywoodsko modno elito in poskrbela za vzdihe občudovanja – pa tudi za nekaj razburjenja.
Prvi teden je tako gotovo najbolj izstopal 26-letni igralski zvezdnik Timothée Chalamet, ki je za premiero svojega filma Bones And All izbral rdeč kombinezon francoskega oblikovalca Haiderja Ackermanna, njegova posebnost je gol hrbet. Razočarala ni niti ena najelegantnejših zvezdnic in letošnja predsednica mednarodne žirije na Mostri, Julianne Moore, ki je med drugim očarala v črni kreaciji z globokim V-izrezom modne hiše Armani Privé, ob drugi priložnosti pa navdušila v Valentinovi obleki z vezeninami in ujemajočim se ogrinjalom.
Omeniti velja tudi vzhajajočo zvezdo Sadie Sink, 20-letnico, ki jo številni poznajo iz serije Stranger Things, v Benetkah pa se predstavlja z vlogo Ellie v psihološki drami The Whale, ki jo je režiral Darren Aronofsky, glavno vlogo pa je odigral Brendan Fraser. Mimogrede, film si je po premieri prislužil kar šestminutni aplavz. Sadie Sink je dokazala, da lahko enako samozavestno nosi razkrivajočo visoko modo kot klasično eleganco (ki jo je kombinirala s črnimi škornji) – v obeh primerih je sicer posegla po kreacijah modne hiše Alexander McQueen.
Med izstopajočimi velja omeniti še britansko igralko in manekenko Jodie Turner-Smith, ki je navdušila s prav vsako od oblek, v katerih jo je bilo mogoče videti te dni – od črne prosojne Guccijeve kreacije, ki jo je popestrila še s strupeno zelenimi dolgimi rokavicami, do pisane obleke s podpisom Christopherja Johna Rogersa in modre, v kateri je blestela v nedeljo.
Spodaj si lahko ogledate še več utrinkov s premier in novinarskih konferenc prvih dni Mostre.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje