Iz Amsterdama je na današnjem poletu KLM-a prispelo 93 potnikov. Kot je povedala pilotka Katinka Schuilwerve, je bilo letalo skoraj polno, saj Embraer 190 sprejme 100 potnikov. Polet je bil miren in je trajal predvidenih 110 minut. Letalo je takoj po vkrcanju novih potnikov poletelo nazaj. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.
Iz Amsterdama je na današnjem poletu KLM-a prispelo 93 potnikov. Kot je povedala pilotka Katinka Schuilwerve, je bilo letalo skoraj polno, saj Embraer 190 sprejme 100 potnikov. Polet je bil miren in je trajal predvidenih 110 minut. Letalo je takoj po vkrcanju novih potnikov poletelo nazaj. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.

"Zelo nas veseli, da lahko prvič v svoji zgodovini na ljubljanskem letališču pozdravimo KLM," je na današnji slovesnosti ob vzpostavitvi nove redne letalske povezave dejal vodja letaliških storitev v Fraportu Slovenija Janez Krašnja. "S tem se ne bo povečala povezljivost Slovenije samo na relaciji Ljubljana–Amsterdam, ampak tudi širše, saj potnikom omogoča, da letijo v široki mreži KLM preko Schiphola v svet."

KLM Royal Dutch Airlines bo letel vsakodnevno. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.
KLM Royal Dutch Airlines bo letel vsakodnevno. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.

Ljubljansko letališče je sicer že več let povezano z Amsterdamom z nizozemskim nizkocenovnim prevoznikom Transavia, ki mesti povezuje štirikrat tedensko. KLM Royal Dutch Airlines pa bo letel vsakodnevno. Tako bo potnikom z Brnika na voljo kar 11 povezav z Amsterdamom na teden.

Krašnja računa, da bo KLM na liniji letos prepeljal več kot 40.000 potnikov. Za zdaj je v načrtu, da bo letel le v poletni sezoni. Vendar Krašnja računa, da bo zanimanje potnikov tako veliko, da bo KLM podaljšal letenje tudi v zimsko sezono, povečal kapacitete letala na tej liniji ali morda celo uvedel še kakšen polet.

Da ne želijo biti na ljubljanskem letališču le v poletni sezoni, temveč vse leto, je potrdil tudi generalni direktor Air France in KLM-ja za Srednjo Evropo Bas 't Hooft. "Za našo skupino Air France - KLM to res ni prva linija iz Ljubljane. Že operiramo s poleti Air France in Transavia, zdaj pa zaokrožujemo svojo prisotnost," je dejal in poudaril, da je bila Ljubljana manjkajoči biser v mreži KLM.

Pilotka, ki je bila v Sloveniji tokrat prvič, je poudarila, da se bo zagotovo vrnila tudi kot potnica. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.
Pilotka, ki je bila v Sloveniji tokrat prvič, je poudarila, da se bo zagotovo vrnila tudi kot potnica. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.

Prepričan je, da bo dnevna povezava odprla možnosti za prihod številnih ljudi v Slovenijo in številnih Slovencev po svetu. KLM namreč prek svoje mreže poletov iz Amsterdama ponuja več kot 160 destinacij, med njimi tudi več neposrednih povezav s Severno Ameriko.

Dnevne povezave med Ljubljano in Amsterdamom je zelo vesel tudi nizozemski veleposlanik v Sloveniji Johan Verboom. Kot je dejal, so odnosi med državama že zdaj zelo dobri in se iz leta v leto še krepijo. Raste trgovinska menjava. "Vsako leto pa je tudi več turistov iz Nizozemske, ki najdejo Slovenijo. Lani je bilo tako 658.000 prenočitev nizozemskih turistov v Sloveniji," je dejal veleposlanik in dodal, da je tudi veliko Slovencev, ki si želijo obiskati Nizozemsko. Prav tako je močna izmenjava študentov.

Na ljubljanskem letališču so na slovesnosti ob vzpostavitvi nove linije poudarili njen velik pomen. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.
Na ljubljanskem letališču so na slovesnosti ob vzpostavitvi nove linije poudarili njen velik pomen. Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.

24 prevoznikov bo ponujalo polete na 26 destinacij
Za ljubljansko letališče bo letošnja poletna sezona, ki se je začela v nedeljo, rekordna po številu rednih prevoznikov, in sicer bo 24 prevoznikov ponujalo polete na 26 destinacij. Poleg KLM Royal Dutch Airlines bo novi prevoznik tudi nemški nizkocenovnik Eurowings, ki bo od 12. aprila dalje trikrat tedensko letel z Brnika v Düsseldorf.

Kot je povedal Krašnja, kljub rekordni sezoni po številu letalskih prevoznikov še ostaja nekaj ključnih destinacij, ki bi si jih v Fraportu Slovenija kot upravljavcu ljubljanskega letališča želeli v mreži neposrednih povezav. To so predvsem Dunaj, Praga, Berlin, Stockholm in Barcelona.