Komercialni direktor Aerodroma Ljubljana Jure Mežnaršič je za MMC povedal, da je do zdaj z brniškega letališča v Carigrad vsak dan poletelo letalo Adrie Airways, od nove linije pa pričakujejo do 30.000 potnikov na leto. Za Aerodrom prihod turškega letalskega prevoznika pomeni predvsem širšo ponudbo poletov z brniškega letališča v kraje Bližnjega vzhoda, Osrednje Azije in Daljnega vzhoda, je še dejal Mežnaršič.
O posledicah prihoda turškega prevoznika na Brnik smo povprašali tudi predstavnico Adrie Airways Ljerko Zupančič.
Pojasnila nam je, da Adria trenutno v Carigrad leti sedemkrat na teden, poleti pa opravlja tudi čarterske polete. Lani je Adria v Carigrad prepeljala več kakor 99.300 potnikov, cena povratne vozovnice pa se giblje od 69 evrov dalje brez taks.
Novi vozni redi bodo odvisni od pogovorov s TA-jem, priznava Zupančičeva, ki meni, da Adria zaradi novega prevoznika ne bo imela izgube, saj Turkish Airlines daje predvsem nove možnosti potnikom, ki želijo potovati dlje proti vzhodu.
Novi letalski prevozniki na Brniku
Turški prevoznik se bo pridružil slovenski Adrii in šestim tujim letalskim družbam, ki redno letijo z letališča Brnik, in številnim čarterskim prevoznikom. Omenjena letalska povezava pa naj bi bila še posebej zanimiva za nadaljnje polete v Azijo.
Na Brniku se končujejo tudi pogajanja za nove polete nizkocenovnika Wizz Air, leteti pa naj bi začel pred začetkom poletne sezone. Wizz Air naj bi letel na dve destinaciji v Beneluksu ali Skandinaviji in Angliji. Kateri dve natančno bosta, se na Aerodromu Ljubljana z Wizz Airom še usklajujejo.
Uspešno leto 2005
Lani je bilo na brniškem letališču za 16 odstotkov več potnikov, Aerodrom Ljubljana pa je poslovno leto končal z 1.219.000 potniki, kar pomeni več kot šest milijard tolarjev poslovnih prihodkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje