Na turistični borzi ITB Berlin 2009 se pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) že tradicionalno predstavlja slovenska turistična ponudba. Letošnji nastop na borzi je izrazito usmerjen na komuniciranje s poslovno javnostjo.
Kaj turizmu prinaša gospodarska kriza?
Turistična borza ITB Berlin je največja turistična borza na svetu, ki letos poteka že 43. zapored. Borza velja za pomembno mednarodno stičišče turistične ponudbe in povpraševanja. Tudi letos se v Berlinu predstavlja več kot 10.000 razstavljavcev iz 180 držav sveta. Za strokovno in poslovno javnost ta dogodek predstavlja tudi pomemben vir informacij o smernicah v turizmu.
Letos so v ospredju predvsem vprašanja in napovedi, kaj turizmu kratkoročno in srednjeročno prinaša gospodarska kriza. Borza ITB Berlin je pomembna tudi z medijskega vidika, saj bo sejem obiskalo več kot 7.000 akreditiranih novinarjev.
Slovenija ustreza nemškemu povpraševanju
Na skoraj 200 kvadratnih metrih razstavne površine v osrednji dvorani berlinskega razstavišča se v organizaciji STO-ja predstavlja 22 slovenskih turističnih podjetij. Slovenija je predstavljena kot turistična destinacija, ki ustreza povpraševanju nemškega trga, predvsem z vidika aktivnih počitnic in prepleta ponudbe turističnih produktov.
Predstavljena je "paketna ponudba" pohodništva, kolesarjenja in slovenskih zdravilišč ter brošura koledarja dogodkov v Sloveniji, obiskovalci pa se seznanjajo tudi z možnostmi, ki jih Slovenija ponuja za tematske obiske ter oglede kulturnih (Transromanika, arhitektura Jožeta Plečnika) in naravnih znamenitosti (Kras).
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje