Slovenska turistična organizacija je nagrado osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Slovenska turistična organizacija je nagrado osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Zelenci
Nagrada po besedah direktorice STO-ja Maje Pak Sloveniji prinaša vidnost in prepoznavnost. Foto: BoBo

"To zagotovo zagotavlja veliko prepoznavnost in vidnost v tem prostoru. Na mednarodni turistični borzi ITB Berlin se zbere ogromno strokovnjakov, novinarjev in danes je Slovenija v centru pozornosti," je povedala direktorica STO-ja Maja Pak.

Nagrada za Slovenijo po njenih besedah pomeni "izjemno promocijo", saj je National Geographic zelo priznan medij. "To nam prinaša vidnost, prepoznavnost, in to v segmentu trajnostnega turizma, ki je tudi naš cilj," je poudarila.

Nagrade World Legacy Awards prejmejo podjetja, organizacije ali destinacije, ki spodbujajo pozitivno transformacijo turistične panoge ter izkazujejo voditeljsko in vizionarsko vlogo na področju najboljših praks trajnostnega turizma.

Nagrade podeljujejo v petih kategorijah
National Geographic jih podeljuje v petih kategorijah: spreminjanje Zemlje (Earth Changers), čut za destinacijo (Sense of Place), ohranjanje narave (Conserving the Natural World), vključevanja skupnosti (Engaging Communities) in upravljanje destinacij (Destination Leadership).

STO je slavil zmago v slednji kategoriji, v kateri ocenjevanje temelji na trajnostnih praksah, do okolja prijaznih pobudah ter zaščiti naravnega okolja in kulturne dediščine. Ob podelitvi nagrade so v National Geographicu med drugim Slovenijo izpostavili kot eno najbolj trajnostnih držav na svetu.

Finalista v kategoriji upravljanja destinacij sta bila še kenijski Segera Retreat in ameriški Riverwind Foundation iz Jackson Hola.