Tudi september je načeloma dobro obiskan. Foto: BoBo
Tudi september je načeloma dobro obiskan. Foto: BoBo

Vodja trženja v Dolini Soče Andreja Jurkovič je dejala, da imajo precej podobne rezultate tudi pri obisku Tolminskih korit, ki so bila letos na začetku sezone zaradi nevarnosti plazov še zaprta, zato je bila sezona krajša, trenutno pa je rezultat za dobra dva odstotka boljši kot v lanski sezoni.

"Letošnja sezona je bila nekoliko drugačna od lanske, a primerljivejša s prejšnjimi, pred dvema ali tremi leti. Običajno sta julij in avgust dobro obiskana, maj in junij pa sta precej odvisna od vremena, ki je bilo letos nekoliko slabše," je dodala.

Med gosti, ki so v Soški dolini prenočevali, je bilo le nekaj več kot 11 odstotkov Slovencev, medtem ko je bilo največ tujih gostov iz Nemčije, Češke, Nizozemske, Avstrije in Francije.

Posebnim doživetjem certifikat kakovosti kolektivne blagovne znamke Iz Doline Soče

Kot opažajo turistični ponudniki, so obiskovalci vse bolj vajeni rezervirati vnaprej, nekateri se pred obiskom dobro pripravijo. Po njihovem mnenju je namreč pomembno, da spremljajo izzive in težave, ki se morebiti pojavljajo, ter jih skušajo reševati sproti oz. se pripraviti bolje za prihodnje leto. Prav zato je njihova komunikacija vse bolj usmerjenja v ozaveščanje obiskovalcev.

"Letos spodbujamo tudi razvoj doživetij, ki gostom ponujajo kakovostno turistično izkušnjo in omogočijo, da si obisk naše doline še posebej zapomnijo," je delila Jurkovič in dodala, da so naredili nabor posebnih doživetij, ki jih bo strokovna komisija kmalu ocenila. "Ustreznim bomo podelili certifikat kakovosti kolektivne blagovne znamke Iz Doline Soče," je še razkrila.

Kot še pravi Jurkovič, je tudi september dobro obiskan, saj je idealen za njihovo športno ponudbo, kot so vodni športi, pohodništvo, kolesarjenje, jadralno padalstvo ali muharjenje. Veselijo se tudi že festivala pohodništva, ki ima letos še posebno bogat nabor vodenih izletov od 13. septembra do 13. oktobra, torej v najlepših mesecih za pohodništvo.