Brussels Airlines bo Slovenijo z belgijsko prestolnico povezoval s šestimi poleti na teden, ki jih bo opravljal s 141-sedežnim letalom airbus A319.
Prvi polet in prve potnike so na letališču Jožeta Pučnika danes pozdravili z vodnim krstom, letalsko povezavo pa so simbolično odprli z rezanjem traku. Belgijski letalski prevoznik, ki je član nemške letalske skupine Lufthansa in združenja Star Alliance, se je v Ljubljano vrnil po 11 letih, saj je v času predsedovanja Slovenije Svetu EU-ja za krajši čas že povezoval obe prestolnici.
Prej zjutraj, zdaj popoldne
Adria Airways je sicer zagotavljala jutranje polete v Bruselj, Brussels Airlines pa med Ljubljano in Brusljem leti popoldan, ob 17.55, kar je lahko za nekatere potnike manj ugodno.
Vodja letaliških storitev pri Fraportu Slovenija Janez Krašnja pa je prepričan, da bo dobro polnjenje obstoječih poletov pripomoglo k temu, da se bo urnik poletov iz Ljubljane pozneje še izboljšal.
"Že v prvih dneh od vzpostavitve poletov prevoznikov skupine Lufthansa opažamo izredno povpraševanje, kar kaže na potencial slovenskega trga, tako da so tudi ob teh voznih redih poleti precej polni," je pojasnil.
V Fraportu Slovenija so prepričani, da bo vozni red letenja Brussels Airlines potnikom omogočal časovno priročno nadaljevanje poti prek mreže povezav iz Bruslja, med drugim do Berlina, Københavna, Lizbone, Londona – Heathrow, Madrida, Osla in Tel Aviva. Brussels Airlines sicer Bruselj povezuje z več kot 100 destinacijami po svetu.
Kmalu dodatne zmogljivosti?
Povezava z Brusljem je še zadnja v nizu štirih novih povezav, ki jih je Lufthansa s svojimi družbami zagotovila v zadnjih štirih tednih in s tem hitro nadomestila povezave, ki jih je v Zürich, Frankfurt, München in Bruselj pred stečajem na začetku oktobra dnevno zagotavljala Adria Airways.
Krašnja je vesel, da je Brussels Airlines prepoznal tržni potencial in se tako hitro odločil za vzpostavitev letenja. Prepričan je, da bo prevoznik s privlačno mrežo poletov pritegnil številne poslovne in turistične potnike. Verjame, da se bo to že v začetnem obdobju letenja odrazilo na dobri zasedenosti letal in bo prevoznik linijo kmalu okrepil z dodatnimi zmogljivostmi.
Osma destinacija po številu potnikov
Med glavnim bruseljskim in ljubljanskim letališčem je sicer lani z Adrio Airways potovalo 74.235 potnikov, od tega jih je 16 odstotkov polete nadaljevalo na druge destinacije. Po številu prepeljanih potnikov je bila ta destinacija na ljubljanskem letališču osma po vrsti za Carigradom, Frankfurtom, Londonom – Stansted, Parizom, Amsterdamom, Zürichom in Münchnom.
Z drugim bruseljskim letališčem, 70 kilometrov oddaljenim Charleroijem, je ljubljansko letališče povezano z nizkocenovnim prevoznikom Wizz Air, ki je lani na tej povezavi prepeljal 33.642 potnikov.
Wizz Air, ki je sprva za to zimsko sezono napovedal ukinitev poletov, se je po stečaju Adrie odločil obdržati povezavo tudi v zimski sezoni, in sicer bo od decembra dalje dvakrat do trikrat tedensko letel med Ljubljano in Charleroijem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje