Za primerjavo: leta 2018 so v dvorcu Schönbrunn našteli slabe štiri milijone obiskovalcev, upoštevajoč še depandanse, jih je bilo 5,1 milijona.
Po prvih izračunih se je prihodek povečal za okoli 14 odstotkov, in sicer na 72 milijonov evrov. Od tega 70 odstotkov predstavlja prihodek od prodaje vstopnic, 15 odstotkov od prodaje v muzejski trgovini in najemnin.
"Ustvarili smo privlačno točko, ki se uvršča med deset najzanimivejših destinacij kulturnega turizma na svetu in ki jo je obenem mogoče doživeti kot priljubljeno rekreacijsko točko v mestu," je povedal Klaus Panholzer, generalni direktor družbe SKB (Schloss Schönbrunn Kultur und Betriebsges), ki upravlja dvorec Schönbrunn.
Avstrijska ministrica za digitalne in ekonomske zadeve Margarete Schramböck pa je omenila "pomembne impulze za gospodarstvo in inovacije".
Družba SKB je lani vložila okoli 19 milijonov evrov v obnovo in restavriranje dvorca, v letošnjem letu so v ta namen predvideli 20 milijonov evrov. Poleg dvorca Schönbrunn sicer upravlja še kraljeve apartmaje in muzej Sisi v dvorcu Hofburg ter muzej pohištva Hofmobiliendepot na Dunaju, pa tudi dvorca Hof in Niederweiden v Spodnji Avstriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje