Wesley Barnes je do incidenta, ki ga je stal tudi zaposlitve, delal na Tajskem. V spor s hotelom je prišel prejšnji mesec, zdaj pa je, po grožnji z zaporno kaznijo, le stopil v stik s hotelom in dosegel dogovor.
Moral se bo javno opravičiti hotelu in lokalni turistični organizaciji, svoje obnašanje pa bo moral pojasniti tudi na ameriškemu veleposlaništvu, čeprav ni jasno, kaj točno to pomeni. Po besedah poročnika Kittija Maleehuana, šefa krajevne policije, gre za obojestranski dogovor, zaradi katerega so začasno ustavili policijske postopke.
Če bo Barnes podal zahtevana opravičila in se zglasil na veleposlaništvu, bo hotelir, ki je pritožbo vložil, umaknil vse uradne zahteve po kaznovanju. Pred mediacijskim sestankom, na katerem so težavo očitno rešili, je Barnes za Reuters povedal, da si "želi zadevo enkrat in za vselej končati".
Lažne ocene
Barnes je po bivanju v hotelu na različnih platformah objavil negativne ocene hotela The Sea View Resort. Med svojim bivanjem v hotelu se je zapletel v manjši incident, ki je bil očitno povod za njegov bes nad hotelom in njegovimi zaposlenimi. Letovišče The Sea View Resort je v svoji izjavi povedal, da naj bi se spor začel, ker je Barnes v restavracijo želel prinesti svojo steklenico alkohola, a je zavrnil plačilo pristojbine za postrežbo s seboj prinesene pijače. Te mu, po intervenciji upravnika, na koncu ni bilo treba plačati.
Po svojem odhodu je Barnes objavil več kritik, s katerimi pa se letovišče ne strinja. Vsaj v eni izmed svojih kritik je Barnes letovišče obtožil 'sodobnega suženjstva'. "Lastnik je vložil pritožbo, da je obtoženi objavil krivične ocene hotela na spletni strani TripAdvisor," je policija povedala tiskovni agenciji AFP. Stran je to kritiko zaradi kršenja pravil strani sicer že izbrisala.
Po navedbah hotelirja so bili Barnesovi zapisi lažni, hkrati pa naj bi škodovali ugledu letovišča. Ob vložitvi tožbe so predstavniki hotela sicer priznali, da se v danih okoliščinah sklicevanje na zakon o klevetanju morda zdi pretirano, vendar so pojasnili, da so z gostom, preden so vložili tožbo, poskusili stopiti v stik, a se ta ni odzval in je nadaljeval pisanje negativnih in lažnih ocen. "Za vložitev pritožbe smo se odločili, ker bi morda v bližnji prihodnosti nadaljeval pisanje negativnih ocen," je letovišče še pojasnilo svojo odločitev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje