Letalo avstralskega prevoznika Qantas Airways je imelo pri vzletu v Los Angelesu pol ure zamude zaradi potnikov, ki sta zahtevala, da ju spustijo iz letala, ker jima letalsko osebje ni zagotovilo brezplačnih prvorazrednih pižam, ki bi jima bile prav.
Na voljo so bile namreč le še pižame za poslovni razred, medtem ko sta onadva imela karte za višji, prvi razred. V letalski družbi so pojasnili, da med pižamami poslovnega in prvega razreda dejansko ni velikih razlik. A potnika se nista pustila prepričati. Na 15-urni polet proti Melbournu sta se tako raje odpravila dan pozneje - sicer brez dodatnih stroškov in s pižamama, kakršni sta želela.
Po besedah predstavnikov družbe drugi potniki niso mogli verjeti razlogu za zamudo in so se začeli krohotati, ko jim je pilot pojasnil zaplet. Kljub zamudi je letalo v Melbournu sicer pristalo točno ob predvideni uri.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje