Tako trdi Pascal Dangin, lastnik studia, ki je retuširal oglase podjetja Dove. Dejal je, da ženske različnih generacij, ki se nasmihajo z veleplakatov omenjene blagovne znamke, ki časti naravno lepoto kljub gubicam, celulitu in nekaj maščobnim blazinicam, vendarle niso čisto "naravne".
Dangin je v intervjuju za New Yorker dejal, da je bilo retuširanje teh oglasov pravi izziv, saj so morali ohraniti nekaj nepravilnosti in modele hkrati narediti privlačne.
Strokovnjak "fotošopa", ki dela za priznana imena, kot so Vogue, Dior in Balenciage, je dejal, da so bile fotografije v kampaniji Dove izredno zmanipulirane, kar pa so v oglaševalski agenciji Ogilvy & Mather, ki je pripravljala kampanjo, ostro zanikali.
"Trenutno še nismo prepričani, kaj je počel, in nimamo nikakršnih dokazov o tem. Ženske na oglasih niso bile retuširane, morda jim je popravil le pričeske, če niso bile v redu," so sporočili iz oglaševalske agencije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje