Presenetljiv in tudi zaskrbljujoč podatek je javnosti dan pred svetovnim dnem aidsa predstavil največji japonski proizvajalec kondomov.
Po podatkih japonskega ministrstva za zdravje je število prodanih kondomov
od leta 1980 upadlo kar za 43 odstotkov, lani so jih prodali 419 milijonov.
Proizvajalci kondomov za manjšo porabo krivijo internet.
Tiskovna predstavnica podjetja Okamoto, ki izdeluje kondome, meni, da tisti, ki cele noči presedijo pred računalnikom, nimajo želje po seksu.
Japonci naj bi v času, ko je pornografija prisotna že povsod, torej manj spolno občevali. Vse manj pa jih tudi uporablja kondome.
Mladi spolnost spoznavajo predvsem z gledanjem pornografskih filmov in pogosto dobijo napačen vtis, saj kondome v njih le redko vidijo. Prizore, ko bi si igralec nataknil kondom, lahko preštejemo na prste ene roke.
Nekoliko bolj razsodnim Japoncem je že nekaj časa na voljo trgovina Condomania na obrobju Tokia, ki se lahko pohvali, da ji posli cvetijo. Po njihovih besedah so pred odprtjem te trgovine na Japonskem kondome prodajali le v lekarnah.
V Condomanii pa jih kupci lahko dobijo zavite v bleščečo in pisano embalažo, da izgledajo podobni bonbonom. Tudi če ponesreči kondom pade iz denarnice ali torbice, se nikomur ne sanja, za kaj gre. To pa je med sramežljivimi Japonci še kako pomembno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje