Joshua Martinangeli trpi za hudo pljučno boleznijo, kar mu trenutno onemogoča, da bi v šolo hodil osebno. Učne ure vseeno lahko spremlja s pomočjo robotskega avatarja, ki med poukom sedi na njegovem mestu. "Rad bi šel v šolo, to pa mi omogoča, da znova vidim svoje sošolce," je povedal sedemletni nemški učenec, ki prek avatarja lahko komunicira tako z učiteljico kot tudi s sošolci.
Ko želi nekaj povedati, začne na glavi robota, ki je opremljen tudi s kamero in mikrofonom, utripati bela lučka. "Otroci se z njim pogovarjajo, smejejo in tudi klepetajo med poukom," je dejala Ute Winterberg, ravnateljica šole Pusteblume-Grundschule.
V projektu se skriva prihodnost
Projekt je sicer zasebna pobuda, robota je ustvarilo norveško podjetje No Isolation, financiral pa občinski svet v okraju Marzahn-Hellersdorf. "Smo edini okraj v Berlinu, ki je za svoje šole kupil štiri avatarje," je dejal mestni svetnik Torsten Kühne in pojasnil, da je podvig spodbudila pandemija covida-19, meni pa, da ima potencial za uporabo tudi po njej.
"Občasno se zgodi, da otrok iz različnih razlogov ne more priti k pouku osebno. V tem primeru mu avatar da priložnost, da vseeno ostane del šolske skupnosti," je še poudaril in dodal, da je projekt že del političnih razprav na državni ravni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje