Foto:
Foto:
Švedsko podjetje mnoge izdelke prodaja v kosih, da jih morajo kupci s pomočjo priročnika sami sestaviti. Tako prihranijo pri stroških prevoza in skladiščenja.

V svojih katalogih naj bi namreč na fotografijah pri sestavljanju pohištva prikazovali skoraj izključno moške. Podjetje se je že odzvalo na kritike in sporočilo, da bodo v prihodnjih katalogih in priročnikih uporabili več fotografij žensk.

Hkrati bodo pregledali že izdane prospekte in v nekaterih izmed njih zamenjali slike moških z ženskami, da bodo tako dosegli enakomernejšo zastopanost spolov.

Podjetje je še sporočilo, da sicer ne vedo natančnega razmerja med fotografijami žensk in moških v svojih katalogih, saj včasih uporabijo tudi animirane like, katerih spol ni jasno razviden.

V svojih priročnikih in katalogih pa namerno ne uporabljajo niti fotografij žensk v kratkih krilih ali v majicah s kratkimi rokavi, da ne bi s tem užalili katerega od svojih kupcev.

Norveškega politika je zaskrbelo, da bi večinoma moške fotografije lahko razburile muslimane, ki živijo v Evropi pa tudi drugod po svetu, saj ima podjetje svoja predstavništva kar v 32 državah.