Cabo, kot se imenuje robotski barman, se je na trgu pojavil leta 2017, vendar je njegova prisotnost zdaj, ko želijo gostinci stranke spodbuditi, da se po izbruhu novega koronavirusa čim prej vrnejo v zabavne objekte, še posebej pomirjujoča. "Ta prostor je običajno zapolnjen z ljudmi, zato se lahko počutijo zelo tesnobno, v tem času tudi manj varno," je dejal Choi Won-woo, barman, ki sestavlja ponudbo pijač.
Obisk se je od uvedbe novosti izboljšal, pojasnjujejo zaposleni, čeprav so nekateri gostje poudarili vprašljivo kakovost robotskih barmanov. V baru Bot Bot Bot, kjer robotska roka pripravlja najrazličnejše koktajle, je vodja Kim Tae-wan zatrdil, da lahko roboti pripravijo neomejeno količino popolnoma enakih mešanic, kar človeški barmani ne zmorejo.
Res je, da lahko Cabo vihti steklenice, ustvari popolne ledene kocke in pripravi nadvse okusne koktajle, vendar se z gosti ne more pogovarjati. "Ena od dobrih stvari, ko grem v bar na pijačo, je, da lahko z barmanom poklepetam o pijačah ali o svojih skrbeh. Tukaj ne morem," poudarja 21-letni univerzitetni študent Moon Seong-eun.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje