Avanturista, navdušenca nad starodobniki in zbiratelja, kot sta se predstavila, sta bila izbrana izmed več kot 500 prijavljenih. Izbranih 120 dvočlanskih posadk je moralo izpolnjevati številna merila, seveda tudi glede lastnosti avtomobila.
Trasa najstarejšega, najdaljšega in po navedbah organizatorjev najzahtevnejšega relija starodobnikov na svetu ima 36 etap. Udeležence vodi iz Kitajske prek Mongolije, Kazahstana, Rusije, Estonije, Latvije, Litve, Poljske in Nemčije do Francije.
Kot je poudaril Zalar, pri preizkušnji ne gre le za hitrost, temveč predvsem za natančnost in sposobnost navigacije. Od 36 dni so štirje na voljo za počitek, pri čemer ta čas izkoristijo predvsem za popravila. Ta mora posadka opraviti sama oziroma se zanesti na redne servisne storitve, ki jih najde ob poti. Spremljevalne ekipe namreč niso dovoljene. "Odvisen si od lastnih sposobnosti in iznajdljivosti," je poudaril Zalar.
Zahtevno navigacijo je izpostavil tudi Stefanija. Po njegovih besedah bo s tega vidika najteže v Mongoliji in Kazahstanu, kjer tako rekoč ni urejenih cest in pripadajoče infrastrukture.
Reli Peking‒Pariz so prvič izvedli leta 1907, leta 2016 je potekal tudi prek Slovenije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje