Raziskovalci z univerze Nevada v ZDA so namreč ugotovili, da obdarovanci bolje sprejmejo ne prav lično zavita darila. Zakaj? Če se darilo skriva v novi, čudoviti škatli ali papirju z dodatki in pentljo, to močno poveča pričakovanja, da se tudi v notranjosti skriva nekaj vrednega, fantastičnega.
"Če je darilo lično zavito, se povečajo pričakovanja, čemur pa pogosto sledi veliko razočaranje. Lahko bi celo rekli ‒ lepa zunanjost, slabše sprejeto darilo. In obratno ‒ površno zavito darilo, večje zadovoljstvo," je dejala vodja raziskave Jessica Rixom.
Študijo so opravili kar na skupini navijačev košarkarkega kluba Miami Heat. Nekaterim so poklonili skodelice, ki so bile spravljene v lepi škatli z znakom kluba, drugi pa so dobili skodelice z logotipom kluba Orlando Magic. Čeprav so bile skodelice nasprotnega kluba zavite brez vsake prefinjenosti in okusa, so jih navijači Vročice še vedno lepo sprejeli.
S študijo so še ugotovili, da je razočaranje nad vsebino lepo zavitega darila toliko večje, če darilo pokloni bližnji, na primer partner ali najboljši prijatelj, kot pa znanec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje