Pri ustvarjanju omejene serije barbik, ki stanejo 50 dolarjev, so sodelovali z modnim podjetjem Tokidoki, ki ideje za svoje stvaritve išče v moderni japonski kulturi. Čeprav so te barbike namenjene predvsem zbirateljem, se mnogi sprašujejo, ali ni morda šel Matell predaleč.
Starše je zmotilo predvsem to, da podjetje z novo lutko spodbuja tetoviranje. "Otroci si zato želijo tetovaže, še preden so dovolj stari," je svoje mnenje za ameriško televizijo izrazil Kevin Buckner. Lutka pa ni doživela le negativnih kritik.
Nekateri so jo pohvalili, saj izraža današnjo modo in popkulturo. "Ste videli Lady Gaga, Nicki Minaj, Katy Perry in Rihanno?" sprašuje Candace Caswell, 30-letna mati iz New Yorka. Dodaja še: "One predstavljajo današnjo popkulturo. Barbie ne vzgaja moje hčerke, jaz jo."
Heather Gately Stoll iz Kolorada pa se zgraža nad lutkinim telesom, ne nad tetovažami. "Tisto, kar otrokom res povzroča težave, so barbikine mere. Če lahko spreminja svoj značaj, zakaj ne more spremeniti tudi oblike in velikosti?"
Tokidoki Barbie pa ni prva barbika s tetovažami. Prva je bila Barbie Butterfly Art iz leta 1998, poleg katere so otroci dobili tudi začasne tatuje, tako za barbiko kot zase. Prodajati so jo nehali leto kasneje ravno zaradi pritožb staršev. Leta 2008 so sodelovali s podjetjem Harley Davidson in ustvarili motoristko s tetovažo kril na hrbtu, leta 2009 pa še eno lutko, podobno tisti iz leta 1998.
Spodaj si lahko ogledate videe z omenjenimi barbikami.
Tokidoki Barbie
Butterfly Art Barbie
Totally Styling Tattoo Barbie
Harley Davidson Barbie
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje