Ikonična fotografija, na kateri Beatli prečkajo londonsko ulico, je nastala leta 1969, ko je skupina izdala album, poimenovan po tej ulici. Ob albumu, ki ga danes mnogi štejejo za eno najboljših glasbenih stvaritev, je zaslovel tudi prehod za pešce. Abbey Road je postal priljubljena destinacija številnih turistov, hoja čez legendarni prehod zraven studia Abbey Road pa ena najbolj znanih in imitiranih podob v zgodovini glasbe.
Turistična priljubljenost je pristojnim oblastem onemogočala obnovo prehoda, njegova podoba pa je z leti bledela, piše Forbes. V času pandemije, ko je javno življenje ustavljeno, številna potovanja odpovedana in ulice precej manj prometne, so prehod prebarvali in mu vrnili slavno podobo.
Prehod je bil leta 2010 uvrščen med kulturno dediščino in postal prvi prehod, ki so ga prepoznali za enako pomembnega kot številne znane zgradbe in zgodovinske spomenike. "Ni grad ali katedrala, vendar bi morali prehod obravnavati kot del naše dediščine," je povedal takratni minister za turizem John Penrose.
Kultne naslovnice albumov v času novega koronavirusa
V podjetju za grafično oblikovanje Activista so kultnim rockovskim naslovnicam dali času primerno podobo. Priporočeno je, da je med ljudmi najmanj meter in pol razdalje. S preobleko albumov so želeli poudariti pomen ukrepov za zajezitev širjenja novega koronavirusa.
Projekta sta se lotila direktor podjetja Paco Conde in tekstopisec Beto Fernandez. "Glavno merilo je bilo, da mora biti naslovnica albuma dovolj ikonična, da bi jo ljudje po vsem svetu prepoznali le z enim pogledom. Če ne drugega, smo s temi naslovnicami vsaj nasmejali ljudi. Hkrati pa smo poslali tudi jasno sporočilo: pomembnost ohranjanja razdalje med ljudmi," je povedal Conda.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje