Čeprav 45 sekund dolg oglas za kolesa znamke VanMoof že prikazujejo na Nizozemskem in v Nemčiji, v Franciji ni naletel na odobravanje.
Francoski nadzorni organ oglaševanja (ARPP) namreč meni, da oglas straši pred avtomobili: "Prizori dimnikov in prometnih nesreč vzbujajo strah." Francoski zakon o oglaševanju v oglasih ne dovoljuje vzbujanja strahu in trpljenja. "Nekateri prizori po našem mnenju neupravičeno diskreditirajo celoten avtomobilski sektor," je ARPP še napisal v obrazložitvi.
V omenjenem oglasu je najprej v ospredju luksuzen avtomobil, v katerem se odsevajo fotografije dimnikov, luči nujne medicinske pomoči in prometna gneča. Vozilo se na koncu spremeni v najnovejše kolo nizozemske znamke.
Pri VanMoofu se branijo z besedami, da ARPP išče način, kako zaščititi francosko avtomobilsko industrijo, ki v času novega koronavirusa doživlja velik upad prodaje. Soustanovitelj VanMoofa Ties Carlier je dodal, da je takoj, ko nekdo opozori na okoljske težave, ki jih povzroča avtomobilska industrija, ta cenzuriran.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje