Spolnost prodaja vse, hkrati pa jo radi tudi gledamo - to sta tudi razloga, zakaj je vedno več erotike in spolnosti na naših tv-ekranih. Sicer se veča število programov, ki nudijo erotične vsebine, vse manj pa je takih, ki bi oglaševali varen spolni odnos.
Tako so v Kaiser Family Foundationu en teden gledali največje ameriške tv-programe in ugotovili, da je bilo med 1.100 oddajami, ki so si jih ogledali, tudi skoraj 3.800 prizorov spolnih odnosov.
Število oddaj, ki bi vsebovale sporočila o nevarnostih pri spolnih odnosih in odgovornosti, pa je še vedno zelo nizko in se ni povečalo že od leta 2002. Le 14 odstotkov vseh programov, ki so si jih ogledali, je predvajalo pogovore ali oglase o kontracepciji in varnem spolnem odnosu.
Sicer so med erotične in spolne vsebine prišteli tako sam spolni odnos, poljubljanje, pa tudi sam pogovor o spolnosti. Raziskava je pokazala še, da ima kar 70 odstotkov oddaj eno od vrst spolnih vsebin oziroma da je povprečno v eni uri mogoče videti pet prizorov spolnosti na televizijskih ekranih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje