Med drugim se bo Beyoncejin obraz pojavil na omejeni seriji pločevink, nastopala pa bo tudi v novi kampanji za pijačo (del promocijskih dejavnosti bo tudi njen že peti tv-oglas za Pepsi v zadnjih desetih letih).
Pepsi bo sponzor njene turneje v letu 2013, promocijska kampanja pa bo sovpadala z izidom njenega novega albuma, ki je prav tako napovedan za naslednje leto.
Pepsi bo financiral tudi različne pevkine "kreativne projekte", ki sicer nimajo neposredne povezave z znamko, a bodo vključevali koncerte, videe in fotografske seanse, piše New York Times.
Beyonce, pokaži se na Super Bowlu, kaj znaš
Beyonce naj bi nove pesmi predstavila pred nastopom na Super Bowlu 3. februarja 2013, ko bo med počasom zabavala gledalce na stadionu in milijone pred tv-sprejemniki. Tudi sponzor tega dogodka je Pepsi.
Pepsijev cilj je po poročanju New York Timesa povečati svoj ugled pri porabnikih, saj se želijo predstaviti v vlogi mecenov umetnosti in ne le plačati za zvezdniški obraz v oglasih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje